Marit en Fien down under!

Eerste paar dagen in Christchurch!

Lieve allemaal,
Wij zijn inmiddels in het verschrikkelijke koude Nieuw-Zeeland, om precies te zijn in Christchurch, op het Zuidereiland. Het was in het begin heel erg wennen, want het hier is heel anders dan in Australie, de mensen, het weer, de supermarkten, maar inmiddels hebben we onze draai wel gevonden!
Gister en vandaag zijn we een beetje door de stad rond gaan lopen en hebben wat winterkleding aangeschaft. We lopen nu in een lange spijkerbroek, laarzen, truien en een jas. Denk dat het op dit moment in Nederland warmer is?!
Morgen is Marit jarig en gaan we een dagje naar de SPA in Hanmer Springs. We worden om 9 uur voor het hostel opgehaald en aan het eind van de middag zijn we weer terug. S'avonds gaan we uit eten en daarna uit met 2 Nederlandse meisjes. Leukleukleuk!!

Bericht van Fien:
We hebben allebei nieuw telefoonnummer, dus als jullie Marit een verjaardagssmsje willen sturen doe dat dan naar: +64226587912

Bericht van Marit:
En als jullie nou denken, ik wil Fien graag een smsje sturen, doe dat dan naar: +64226848690 (VINDT ZE LEUK)

Wij gaan naar de cocktailbar toe! Liefs van ons!!

Agnes

Eindelijk hebben wij dan eens mooier weer dan juliie
;-) HET WERD TIJD!
Veel plezier morgen met je verjaardagsfeestje in de SPA Marit. We zullen aan jou en Fien denken. Is het dan al weer je negentiende verjaardag, of zit deze oude tante er een jaartje naast?
Mees heeft afgelopen maandag zijn pols gebroken tijdens een voetbaltraining. Héél sneu voor hem, zeker daar hij dit weekend voetbaltoernooien heeft in Belgie drie dagen lang. Hij gaat wel, maar mag natuurlijk niet meespelen.... Hopelijk heeft hij genoeg lol in de jeugherberg met zijn teamgenootjes om dat verdriet te compenseren ;-)
Veel liefs van ons en geniet lekker van je Nieuw Zeelandse verjaardagsfeestje !!!!!!

Mo (Tante voor sommigen)

Hey meiden,
Enigszins jaloers ... en benieuwd naar jullie verhalen over Nieuw Zeeland! Geniet van je verjaardag in den vreemde, Marit. We zullen een stevige borrel op je gezondheid drinken! Liefs van Femke, Vincent, Paul en Mo

Mo (Tante voor sommigen)

Overigens....het wordt tijd dat jullie terugkomen, voordat er ontslagen gaan vallen... ik zit ook op kantoor...

Thijs

Marit ik hoop dat je morgen een leuke (wat kouder dan normaal) verjaardag hebt. Hier is het eindelijk kortenbroeken weer. Geniet van de SPA en de verdere reis.

Hanne

Marit, hartelijk gefeliciteerd met deze verjaardag in een Nieuw Zeelandse SPA. Klinkt zeer behaaglijk na de kou die jullie 'overviel'. Hele gezellige dag samen met Fien en jullie nieuwe NLse vriendinnen! Goed hoor die nieuwe gsm-nrs....;-).

Tante Lia

Hallo Dames,
zalig weer hier, de zon schijnt al volop,
echt heerlijk, haha,
Marit gefeliciteerd,
ik wens jullie een goed pinksterweekend,
lieve groet,Lia xx

Peter

Een grote dikke verjaardagskus voor jou, Marit.
En het wordt vast een bijzondere 19e verjaardag in Nieuw Zeeland. Jullie zijn al tweemaal op wintersport geweest in Oostenrijk, dan zal dit zeker ook bevallen.
Liefs< Peter

alice

Hee meiden ! De mevrouw uit Christchurch die we spraken bij de Annie's, beweerde dat de Nieuwzeelanders allemaal Thermo-ondergoed dragen !!
Als jullie dat nou eens checken ! ( ha ha)